Το Έργο, ο στόχος, και η Αποστολή του Υποκαταστήματος
Ο βασικός μας στόχος είναι να συμπεριλάβουμε ανθρώπους, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από ήθος, επαγγελματισμό και δημιουργικότητα, ενώ είναι διατεθειμένοι να μοιραστούν τις αξίες και το όνομα της εταιρείας, με στόχο την κοινή επιτυχημένη ανάπτυξη.
Θέλουμε ανθρώπους με στόχους, με φιλοδοξία, με όραμα που αντλούν ικανοποίηση από τη δουλειά τους και ταυτόχρονα προωθούν τα συμφέροντα της εταιρείας, ανθρώπους που αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεών τους και αντιμετωπίζουν την εταιρεία σαν να είναι δική τους. Στόχος μας
να δίνουμε την καλύτερη και ποιοτικότερη μορφή ασφάλισης στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται σύμφωνα με τις δυνατότητές τους και τις ανάγκες τους, έτσι ώστε να εξασφαλίζουν ένα πιο σίγουρο μέλλον σε αυτούς και στις οικογενειές τους.
Όραμά μας
Να αποτελούμε ένα Υποκατάστημα όπου οι συνεργάτες και οι πελάτες μας θα μπορούν με την μεγαλύτερη ασφάλεια να εμπιστεύονται το μέλλον τους σε εμάς.
Αξίες μας
Αξιοπιστία, Ποιοτική Παροχή Υπηρεσιών Βάσει πραγματικών αναγκών, Εμπιστοσύνη, Ειλικρίνεια, Αποτελεσματικότητα, Επαγγελματισμός.
Η φιλοσοφία μας
Πιστεύουμε στο Agency System. Απόλυτη Πίστη και προσήλωση στις ανάγκες και τα συμφέροντα του πελάτη! Πιστεύουμε ότι το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο μας, καθώς και ο λόγος Ύπαρξής μας είναι ο πελάτης μας. Οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι παρέχουν Συμβόλαια τα οποία είναι σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη! Έχουμε απόλυτη πίστη στον θεσμό, την εταιρεία μας, στον εαυτό μας καθώς και στην ανιδιοτελή εξυπηρέτηση των ανθρώπων, είτε είναι πελάτες μας είτε όχι! Η φιλοσοφία μας στηρίζεται πάνω στην ηθική, την εντιμότητα και την ειλικρίνεια! Πιστεύουμε ότι η πεμπτουσία της επιτυχίας συνίσταται στο τρίπτυχο εμπιστοσύνη, επαγγελματισμός και προσωπική εξυπηρέτηση. Στόχος μας είναι η δημιουργία στενών μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες μας και βασική μας επιδίωξη η ικανοποίησή τους από την υψηλού επιπέδου κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών. Φιλοδοξία μας είναι να είμαστε το συνώνυμο στην παροχή ποιοτικών Ασφαλιστικών υπηρεσιών..
Δέσμευση Νο 1
Ανθρώπινο Δυναμικό
Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας του Υποκαταστήματος στηρίζεται στους ανθρώπους μας! Πιστεύουμε πως το ανθρώπινο δυναμικό είναι η πολυτιμότερη επένδυσή μας. Είναι ο σημαντικότερος λόγος ύπαρξης του υποκαταστήματος! Πιστεύουμε ότι η επιτυχία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιτυχία του ανθρώπινου δυναμικού μας και ως εκ τούτου φροντίζουμε για τη συνεχή εκπαίδευσή και ανάπτυξή του!.
Σκοπός Νο 2
Πιστεύουμε στην όσο το δυνατόν καλύτερη ποιοτικά εξυπηρέτηση των πελατών μας. Έχουμε εις βάθος γνώση των προϊόντων της εταιρείας μας αλλά και του ανταγωνισμού, απόρροια της μακροχρόνιας πείρας των παλαιών συμβούλων αλλά και της συνεχούς εκπαιδεύσεως, τόσον των παλαιών όσον και των νέων συνεργατών μας!
Σκοπός Νο 3
Η προσωπική εξυπηρέτηση, το ενδιαφέρον και η συνεχής προσπάθεια για υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών μας, είναι η καθημερινή μας πρακτική, είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε κάθε πελάτη μας χωρίς καμία διάκριση. Πιστεύουμε ότι το να μείνει ικανοποιημένος ο πελάτης από τη συνεργασία μας, είναι ζήτημα τιμής! Για αυτό το λόγο δείχνουμε ακόμη μεγαλύτερη αφοσίωση στην εξυπηρέτηση από αυτή που θα περίμενε ή θα ήλπιζε ο πελάτης.
Σκοπός Νο 4
Εκπαίδευση
Μέγιστη η σημασία στην συνεχή εκπαίδευση των συνεργατών μας! Εκπαίδευση εντός αιθούσης και εκτός αιθούσης! Πιστεύουμε ότι η σημαντικότερη επένδυση είναι η Εκπαίδευση των συνεργατών μας!
Βασική Εκπαίδευση 30 περίπου ωρών εντός αιθούσης.
Εκπαίδευση εκτός αιθούσης που περιλαμβάνει και 3-10 επισκέψεις σε πραγματικούς πελάτες με παλαιότερους συνεργάτες! Ένταξη στα προγράμματα της Ακαδημίας εκπαίδευσης της ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ. Εκπαίδευση ενδοεταιρική αλλά και εκτός εταιρείας!
Δια βίου μάθηση (συντονισμένη εκπαίδευση εντός και εκτός γραφείου, εκπαίδευση προϊόντων, παίξιμο ρόλων, σεμινάρια αυτοβελτίωσης κλπ)
Σκοπός Νο 5
Υποστήριξη Συνεργατών
Βασικό μέλημά μας είναι η συνεχής και με κάθε τρόπο υποστήριξη των συνεργατών μας προκειμένου να διευκολύνουμε την δουλειά τους και να ενισχύσουμε τα αποτελέσματά τους. Ενδεικτικά:
- Εκχώρηση «ορφανών» συμβολαίων προς αξιοποίηση.
- Συνεχής εκπαίδευση
- Απεριόριστες κλήσεις σε κινητά τηλέφωνα.
- Ηλεκτρονικό On-line Γραφείο.
- Πλήρης γραμματειακή υποστήριξη.
- Διαφημιστικά έντυπα.
- Ομαδική ασφάλιση.
Σκοπός Νο 6
Εμφάνιση συνεργατών
Πιστεύομε ότι η εικόνα του συνεργάτη προσφέρει τα μέγιστα στα επιτυχή αποτελέσματα στην δουλειά μας! Ως εκ τούτου οι συνεργάτες μας πρέπει να έχουν μια ευπρεπή επαγγελματική εμφάνιση!
Σκοπός Νο 7
Εργασιακές Συνήθειες Συνεργατών
Συγκεκριμένη ώρα καθημερινής προσέλευσης
Καθημερινή υποχρεωτική παρουσία σε πρωινές συναντήσεις !
Πρόγραμμα δραστηριότητας.
Κάθε συνεργάτης πρέπει να κάνει 30 συνεντεύξεις σε νέους υποψήφιους πελάτες και να παράγει 4 αιτήσεις ασφάλισης!
Να κάνει τουλάχιστον 50 τηλεφωνικές προσεγγίσεις σε πιθανούς υποψήφιους πελάτες καθημερινώς.
Τήρηση συγκεκριμένων εντύπων - εποπτεία - αξιολόγηση από τον μάνατζερ
Σκοπός Νο 8
Κερδοφόρα Παραγωγικό Υποκατάστημα
Η φιλοσοφία μας είναι να διατηρούμε ένα κερδοφόρο και Παραγωγικό Κατάστημα κάθε χρόνο και να είμαστε μέσα στα πλαίσια του κανονισμού της Εταιρείας μας.
Σκοπός Νο 9
Το μάνατζμεντ των καταστημάτων μας
Καθημερινή υποστήριξη-παρακολούθηση και επίλυση προβλημάτων των συνεργατών! Δημιουργία ομάδες εργασίας με συμμετοχή όλων ανάλογα με το επίπεδο τους και καθορισμός ρόλων (εμπειρία, εξειδίκευση, κλπ)
Οι μάνατζερς θα πρέπει να ακολουθούν πίστα τις αρχές, την φιλοσοφία και την Κουλτούρα της ομάδας ώστε να αποτελούν το παράδειγμα προς μίμηση. Να κάνουν ο,τι κάνει και όχι ο,τι απλώς λέει και δεν πράττει.
Σκοπός 10
Παρακίνηση
Εσωτερικοί διαγωνισμοί παρακίνησης και Εσωτερικοί διαγωνισμοί παρακίνησης, επιβράβευσης, αναγνώρισης, επιδοκιμασίας. Εκδηλώσεις Ομάδας. Βραβεύουμε αυτούς που έχουν κάνει επιπρόσθετη δουλειά από αυτή που οφείλουν)- πχ ασφαλιστικός σύμβουλος της χρονιάς όχι μόνο βάσει παραγωγής αλλά ήθους ,αξιών, αλληλεγγύης, εξυπηρέτησης, ομαδικότητας κλπ τον οποίο ψηφίζουν τα μέλη της ομάδας - φωτογραφία του στην είσοδο του γραφείου..
Σκοπός 11
Κώδικας συμπεριφοράς (αρχές ευγένειας και αλληλοσεβασμού)
Ομαδικότητα και συναδελφική αλληλεγγύη - αλληλοβοήθεια